Retailer of the Year Sweden

Stora namn i första upplagan ”Retailer of the Year Sweden”!

Pressmeddelande   •   Jun 20, 2019 09:27 CEST

Första Svenska upplagan av tävlingen ‘Retailer of the Year’ började 28:e maj och har haft en fantastisk start! Stora nationella och internationella retailföretag tävlar i Årets Bästa Butikskedja och Webshop Awards Sverige för att i slutändan hoppas kunna kalla sig "Retailer of the Year Sweden"!

Några av de välkända (online) retailföretagen som har nominerats av den Svenska konsumenterna och deltar i första upplagan är: Elgiganten, Lidl, Hornbach, Hunkemöller, Lidl, MediaMarkt, Scorett, Apotea, Zalando, Lager157, Brothers, Polarn O Pyret, Sportson, Cykelkraft, XXL, CDON, Clas Ohlson, Flying Tiger, SmartEyes, Panduro, Adlibris, Synsam, Cellbes. Chopchop, Max, Granngården, Deichmann, Holland & Barett, Bamba, ABC Leksaker och Jollyroom - Endast en utvald grupp av (online) retailföretag som tävlar för övergripande nationella titlarna.

Deltagarna delas in i två separata tävlingar, Årets Bästa Butikskedja och Webshop Awards. Vinnarna i båda tävlingarna kämpar om den övergripande prestigefyllda titeln: Retailer of the Year!

Den övergripande vinnaren - Retailer of the Year Sweden - kommer automatiskt att konkurrera i den Europeiska tävlingen och slåss mot fler än 10+ andra nationella vinnare om den Europeiska titeln: Retailer of the Year Europe!

Retailer of the YearSweden

Retailer of the Year Sweden ingår som en del av Retailer of the Year tävlingarna, som organiserats i över 10 år i totalt 10+ europeiska länder av Q & A Research & Consultancy. Detta gör Retailer of the Year ett av de största konsumentvalen i Europa, där den faktiska konsumenten är den som ansvarar för resultaten .För mer information se hemsidan www.retaileroftheyear.se (för kosumenter), retail.aretsbastabutikskejda.se (retailers) eller kontakta ruben@aretsbastabutikskedja.se.

Vill du delta I tävlingen? : https://www.aretsbastabutikskedja.se/rosta