StoreOnNet

StoreOnNet blir återförsäljare av toner

Pressmeddelande   •   Nov 07, 2011 16:44 CET

StoreOnNet är numera återförsäljare av toner. Nära 300 olika toners har tagits in i sortimentet, vilket täcker alla de stora, välkända märkena - Brother, Canon, Dell, Epson, HP, Lexmark, Oki, Panasonic, Samsung och Xerox. Att bredda sortimentet med toner är en del i arbetet att göra kundernas vardag enklare.
- Idag är det är naturligt för många att handla toner på nätet, och vi har märkt att våra kunder gärna gör det i samband med andra köp, säger Hans Edlund, VD på StoreOnNet. Idén bakom StoreOnNet är att samla proffsartiklar för industri, lager och fastighetsskötsel på samma ställe, för att göra vardagen enklare för proffsen. Att erbjuda toner ligger i linje med den idén, fortsätter Hans Edlund.

En toner kostar inte mycket, men att stå utan kan vara mycket kostsamt. Priskonkurrensen på toner på nätet är påtaglig.
- Det beror på att toner är en vara som är enkel att tillhandahålla och enkel att jämföra, men vi har faktiskt bland de bästa priserna på nätet enligt Pricerunner, säger Hans Edlund.

Leveranstiden hos StoreOnNet är två dagar för de flesta toners.
- Vi har det mesta i lager, det är bara de lite mer ovanliga sorterna som tar någon eller några dagar extra att skickas från leverantören. Leveranstiden är såklart också beroende av om kunden handlar på förmiddagen eller eftermiddagen, säger Hans Edlund.

För mer information, kontakta:
Hans Edlund, VD
Telefon: +46 (0)70 863 21 16
E-post: hans@storeonnet.se
www.storeonnet.se

Om StoreOnNet
StoreOnNet tillhandahåller stödutrustning för lager, industri och fastighetsskötsel. StoreOnNets vision är att vara det självklara valet för den som är i behov av utrustning för att kunna driva en problemfri verksamhet inom dessa områden. Detta genom att erbjuda ett relevant sortiment, bra priser, och det enklaste sättet att handla.