Financial News LTD

Stort intresse när Creditfinder.se lanserar sin nya tjänst

Pressmeddelande   •   Nov 05, 2010 01:58 CET

Om man tar hjälp av Creditfinders kostnadsfria tjänst kan man snabbt och enkelt jämföra räntor, villkor och lånebelopp. Creditfinder.se är en helt kostnadsfri möjlighet att få en översikt av vilken långivare som erbjuder de bästa villkoren. Tjänsten är helt kostnadsfri och rådgivning av lånemäklare ingår.

Creditfinder.se är en jämförelsetjänst och rådgivningsbyrå som gör det möjligt att förhandla ner sin ränta och spara pengar på ett bättre lånealternativ.

De vanligaste kunderna har ofta plockat på sig flera blancolån med skyhöga räntor, genom att samla dessa hos en långivare sänker man ofta sin ränta med flera procent och månadskostnaden sjunker avsevärt.

Creditfinder har tydliga mål, de ser ingen omöjlighet över att ta över hela marknaden inom sitt område. Lån ska vara enkelt, alla har rätt till en rättvis ränta oavsett bakgrund. Flera samarbetspartners är ständigt intresserade av ett samarbete och förhandling pågår. Creditfinder sticker ut på så sätt att de har en stor säljkår med många av sveriges främsta lånemäklare som ständigt plockar in nya kunder med hjälp av uppsökande försäljning, detta ger oss ett stort försprång gentemot övriga aktörer på marknaden.

Läs mer på www.creditfinder.se