Best of Sri Lanka in Sweden

STRATEGIC PARTNERSHIP: LIVEROOM

Pressmeddelande   •   Apr 02, 2019 14:48 CEST

Ett gott exempel på samarbeten mellan Sverige och Sri Lanka är det nyligen annonserade strategiska partnerskapet mellan We Are the Fractals och Liveroom. Leif Ohlson från Best of Sri Lanka konstaterar att det; "Glädjande att vi kunna vara med i nätverkandet mellan dessa två intressanta företag. Ser fram emot följa deras samarbete framgent"

Från deras pressmeddelande;

We are excited to announce that WeAreTheFractals have entered into a strategic partership with Sri Lankan software developing powerhouse Liveroom. Our story with Sri Lanka started about a year ago and was brokered by our friends at Best Of Sri Lanka. WATF and Liveroom have collaborated on a number of projects and are continuously strengthening the ties between Colombo and Stockholm.

”We see a super-strong win-win in this partnership. Combining the design skills and customer base of WATF with Liveroom’s world class programmers will put both companies at the absolute peak of price/performance and quality in the competitive and rapidly changing fields of AR, VR and AI.” says WATF CEO Mattias Söderholm.

Läs mer https://wearethefractals.com/2019/04/01/strategic-partnership-liveroom/

Kontaktperson Best of Sri Lanka (www.bestofsrilanka.se)

Leif I Ohlson - info@bestofsrilanka.se

Best of Sri Lanka in Sweden samlar in och sprider information om Sri Lanka som destination och handelspartner, En viktig del av arbetet är att introducera lankesiska IT-bolag till den svenska marknaden. Några av Sveriges främsta företag har valt Sri Lanka för att kunna växa och samtidigt spara kostnader.