MTC Utveckling & Utbildning

En spark i röven!...som förändrar ditt liv!

Pressmeddelande   •   Jan 27, 2010 11:30 CET

Streetcoaching-Så får du en spark i röven! Släpps den 28/1 Komlitt.se

Boken talar om 14 principer (metoder) som är avgörande för om du kommer att lyckas i livet eller inte. Författaren är uppväxt i ett hem med en alkoholmissbrukande pappa, och har själv missbrukat både alkohol, kärlek och spel som vuxen. För 3 år sedan hade han 375 000:- i skulder hos kronofogden, varken jobb eller bostad, än mindre möbler, vitvaror, elektronik, telefon eller dator. Författaren har varit utmattningsdeprimerad (”utbränd”) 4 gånger de senaste 10 åren och gått i personlig konkurs samt varit med om 2 separationer. Nu lever författaren ett helt underbart liv, har betalt skulderna och slutfört 4 utbildningar och påbörjat en femte med hjälp av dessa principer och vänt livet på botten till ett liv i mitten för att nu vara på väg uppåt med raketfart.

Författaren har de senaste året arbetat med människor i utsatta situationer och haft förmånen att låta dessa ta del av dennes livserfarenheter. Många personer har idag efter relativt kort tid vänt på en femöring och skapat sig ett bättre liv. Författaren har med ett rakt och tydligt språk fått en enorm respons och den traditionella framgåmgslitteraturens representanter att kippa efter luft.

Ph.Dr Lars-Eric Uneståhl har skrivit förord 1 och Henrik Mattsson har skrivit förord 2, Lars-Eric Uneståhl räknas som en av världens främsta inom mental träning och personlig utveckling. Henrik Mattsson är en av Sveriges mest anlitade föreläsare inom komunikation och konflikthantering.

Boken Streetcoaching-Så får du en spark i röven! kommer att bli 2010 års mest uppmärksammade bok inom personlig utveckling. Förlag: KOMLITT tel.042-330580 ( ART.NR 1346 ISBN 978-91-7251-100-2 )

MTC är ett utbildningsföretag inom personlig utveckling och mental träning.