Ninth Studio

Streetfashion.se bjuder på exklusiv rabattkod för Campadre.com till alla våra underbara läsare!

Pressmeddelande   •   Dec 03, 2009 14:19 CET

Det är med stolthet och glädje som vi på Streetfashion.se kan erbjuda er, våra käre läsare, en exklusiv rabattkod hos webföretaget Campadre.com – Detta är något vi eftersträvat ganska länge, då det inte är ovanligt att exempelvis sneakerbloggar lyckas fixa sådant här till sina besökare, och vi vill helt enkelt inte vara sämre. Självklart är det helt fritt att sprida vår rabattkod till alla ni känner och vill tipsa – vår chans att få bjuda på förmåner är till för alla!

Surfa in och fynda schyssta sneakers från Sneaky Steve, jackor från Tenson eller underkläder från Frank Dandy – valet är ert – vi bidrar med rabattkoden! Varje dag kl 12 öppnar nya kampanjer på Campadre, med olika varumärken - Så in och handla på Campadre och använd rabattkoden StreetF för att få sköna 5% rabatt på det ni handlar fram till den 13e december! Glad Lucia från Streetfashion.se alltså!

Om ni tycker 5% låter lite magert så tänk på att detta är rabatt på redan kraftigt reducerade priser; Campadre's priser ligger i snitt 50% under butikspris – så då är det faktiskt riktigt fint med 5% extra bara för att man har bra smak i vad man läser på internet!

Om ni inte har hört talas om Campadre innan, fastän vi självklart postat om dem tidigare, så kan ni få lite snabb info här: Campadre är Sveriges första shopping community. Genom att endast sälja genom tidsbegränsade kampanjer på Internet kan Campadre erbjuda priser långt under butikernas, upp till 70 procent under ordinarie pris. Varje dag startar nya kampanjer med eftertraktade varumärken inom kläder, accessoarer, heminredning och andra livsstilsprodukter från eftertraktade varumärken som Acne, Cheap Monday, DC Shoes, Denim Demon, Levi’s, Members Only, New Era, Reebok bland andra. För att få ta del av erbjudanden måste man vara registrerad medlem. Medlemskapet är gratis, men antalet medlemskap är begränsat.

Ninth Studio - Kreativ byrå med nätverkstänk