Stretch

Stretch satsar i Karlstad

Pressmeddelande   •   Nov 08, 2011 11:31 CET

Stretch har startat verksamhet med nya kontor i centrala Karlstad.

–Vi är från starten en handfull anställda, men räknar med att relativt snabbt öka i volym inom utvalda områden. Vi ser Karlstad som ett naturligt val för en långsiktig etablering för att tydligare bearbeta befintliga och nya kunder i regionen, konstaterar Magnus Åberg, ansvarig VD för satsningen i Karlstad.

Stretch i Karlstad kommer fokusera på tjänster kring SAP affärssystem inkluderat projektledning, arkitektur och processutveckling.

–Våra ansträngningar hittills har gett gott resultat och vi kan se en tydlig position för den typ av kompetensbolag vi representerar i regionen, säger Magnus Åberg.

För mer info, kontakta Magnus Åberg på 076-145 92 32 eller magnus.aberg@stretch.se

OM STRETCH

IT-konsultföretaget Stretch arbetar med affärssystemet SAP i kombination med andra ledande affärslösningar. Vi erbjuder expertis inom processtöd, beslutsstöd, arktitekur, integration, säkerhet och användarvänlighet genom enhetliga och effektiva system.

Stretch grundades år 2002. Koncernen består av bolag med kontor i Stockholm, Göteborg, Karlstad, Öresund och Oslo med sammanlagt cirka 130 medarbetare.

För mer info:
Emma Almroth, marknadskoordinator emma.almroth@stretch.se 070 44 15 346