StroedeRalton

StroedeRalton Guldpartner till Microsoft

Pressmeddelande   •   Apr 27, 2009 14:36 CEST

StroedeRalton är nu Certifierad Guldpartner till Microsoft.

Microsoft Gold Certified Partner är ett bevis för att StroedeRalton har en hög kompetens på Microsofts produkter, god förmåga att framgångsrikt leverera Microsoft-projekt och flera dokumenterat nöjda kunder.

StroedeRalton har lång erfarenhet av att utveckla systemlösningar och lojalitetssystem för företag inom detaljhandeln, bilbranschen och olika kundklubbar. Vi vet betydelsen av stabila och trygga system som stödjer dig i ditt marknadsarbete på bästa sätt. Våra system används idag av flera av Nordens mest kända varumärken och hanterar dagligen miljontals kundrelationer.

En Gold Certified Partner har den högsta kompetensnivån och expertisen i Microsoft-teknik, och samarbetar i störst utsträckning med Microsoft.

Relation Plus® är en kundsystem som passar alla företag som vill arbeta närmare sina kunder. Den stödjer ditt kundarbete och din kundkommunikation, oavsett om du arbetar mot konsument eller företag, kund eller prospekt, kundklubb eller lojalitetskoncept. Relation Plus® innehåller kunduppgifter, kampanjhantering, affärslogik och uppfölj-ningsmöjligheter - med andra ord allt du behöver för att få lönsamma kundrelationer.

Kontaktperson: Christina Windisch, tel 042-490 17 00