Strumpgalen.se

Strumpgalen.se breddar och nylanserar

Pressmeddelande   •   Okt 25, 2010 14:13 CEST

Strumpgalen.se lanserade sin första webbutik i juni 2010, nu 4 månader senare är det dags att lansera den nya förbättrade webbutiken. Samtidigt passar man på att bredda sortimentet med sportstrumpor av olika slag samt med varumärket Falke.

"Med vår nya plattform och det utökade sortimentet kan vi på riktigt påbörja arbetet med att bli Sveriges bästa och bredaste strumpbutik på nätet. Vårt mål är att alla ska kunna hitta strumpor hos oss. Vi vill ha ett brett sortiment för både dam, herr och barn." Säger Martin Kiland, grundare av Strumpgalen.se.

Strumpor har den senaste tiden blivit en riktig modeaccesoar, och inte minst bland killar.

"Färgglada och mönstrade strumpor har varit hett ganska länge nu. Men vi tror att det är en bestående trend, och vi tror också att det finns en lucka att fylla på den relativt konkurrensutsatta marknaden. Samtidigt vill vi inte bara erbjuda strumpor till den trendkänslige kunden utan även till affärsmannen som ska ha strumpor till kostymen och till tjejen som ska springa marathon" Säger Martin.

För mer information, kontakta gärna
Martin Kiland
info@strumpgalen.se
0703-04 54 07

Strumpgalen.se är en webbutik som valt att enbart sälja strumpor. Butiken har som mål att alla, oavsett kön och ålder, ska kunna hitta riktigt snygga och bra strumpor till schysta priser.