Twincom

Studentflak Stockholm

Pressmeddelande   •   Mar 27, 2012 19:39 CEST

Nu börjar äntligen våren komma och årets studenter som går sista året i gymnasiet gör sig redo att fira den sista tiden som är kvar.

Något som blivit väldigt populärt på senare år, framförallt i Stockholm, är att fira studenten med att åka studentflak. Storleken på studentflak i Stockholm kan variera stort, mellan 20 till 120 personer kan man vara på ett studentflak, så det finns utrymme för de flesta. Genom att hyra ett studentflak kan man samla sina kompisar för en upplevelse och fest på stadens gator.

För att göra det enklare att hyra studentflak och hitta rätt leverantör så har vi nu lanserat Studentflak Stockholm en sajt som listar olika företag där du kan hyra studentflak.
Genom att samla leverantörer på ett ställe är det enkelt att se vad olika företag har att erbjuda och kunna jämföra deras studentflak och priser.

Det finns även viktig information om vad du ska tänka på när du hyr studentflak, hur du gör när du ska boka studentflak samt vilka studentflak regler som gäller.

På Studentflak Stockholm listas även ekonomisk information om företagen som hyr ut studentflak ( om den informationen finns tillgänglig) för att du som kund ska få en bättre bild av vem du ska hyra studentflak ifrån.

Bakom Studentflak Stockholm står företaget Twincom som även varit med att utveckla andra webbtjänster som Bemanningsföretag Vård, Lediga jobb jurist och Julklappstips till pojkvän