StuffBay

StuffBay - En nördig prylbutik på nätet

Pressmeddelande   •   Sep 10, 2010 17:31 CEST

Konceptet bakom StuffBay.se togs fram då man saknade nördiga prylar på den svenska marknaden och för drygt 2 månader sedan öppnade webbutiken upp. "Hos oss hittar man det mesta inom roliga prylar och lite mer. Vi försöker hitta prylar som inte finns här i Sverige och letar ständigt efter nytt. Det finns inte tillräckligt med nördiga prylar i Sverige och det ska vi försöka ändra på "

Det speciella med Stuffbay.se är inte bara deras nördiga inriktning, utan deras passion för det nördiga och för prylar överhuvudtaget. Målgruppen sägs vara alla som uppskattar ett skratt då och då.

Med en enorm passion och en drivkraft som heter duga, kan man verkligen förvänta sig att StuffBay har kraft nog att ge bra service?

"Det är roligt att svara på mail, att packa ned produkterna och att försöka ge en så bra service som möjligt. Vi blir aldrig trötta så länge det är så kul! Vi har lyckats skicka alla beställningar inom 24h och kunderna brukar få sin beställning inom 2-3 arbetsdagar", berättar Firas.

Avslutningsvis förklarar han att nya produkter som tas in alltid måste uppfylla ett par krav. "De får inte vara för dyra, vi har sagt att om prylen måste ha ett pris som vi själva inte hade betalat så kommer den inte med. Sedan är det viktigt att prylen ger oss den rätta känslan och det är det som jag tror ger ett bra sortiment".

www.stuffbay.se ägs av J&M Novoment och bedriver försäljning av Roliga/Nördiga prylar på nätet.