VisitSkåne AB

Stugplanket

Pressmeddelande   •   Nov 25, 2010 05:52 CET

På helt nylanserade forumet Stugplanket hittar Österlens besökare numer även stugor, villor, gårdar, lägenheter och rum, där gästen utan mellanhänder hyr semesterbostaden direkt av fastighetens ägare.

- Nu ger vi alla stugägare som inte är anslutna online, möjligheten att exponera sina objekt via www.visitosterlen.se. Vår vision är att gästen via vår turistportal ska hitta nödvändig turistinformation och turistinspiration, innan, under och efter visiten på Österlen. Då känns det självklart att även erbjuda besökarna Stugplanket. Det blir lite som Blockets fritidsboende, men för de som har och de som önskar hyra stugor specifikt i sydöstra Skåne, säger Joachim Orrenius VD Visit Österlen Visit Skåne AB.

Annonsörerna registrerar på ett par minuter sina annonser här: http://www.visitosterlen.se/node/add/private-cottage

Efter godkänd granskning publiceras annonsen här: http://www.visitosterlen.se/bo/privata-stugagare

All kommunikation och hyresöverenskommelse (information, bokning, villkor, betalning o s v), sker mellan fastighetsägaren och hyresgästen. Visit Österlen erbjuder endast forumet, och ansvarar således inte för någon del av uthyrningsprocessen.

Visit Österlen är destinationsbolaget som utvecklar och marknadsför turism- och mötesindustrin i sydöstra Sverige, Visit Österlen erbjuder Sveriges första virtuella turistbyrå. Företaget startades 2005 och ingår idag i Visit Skåne AB.

För mer information: Joachim Orrenius mobil 070-5692221 | joachim@visitosterlen.se