Subscribr AB

Subscribr lanserar hemleveranser från lokala producenter och leverantörer i Malmö

Pressmeddelande   •   Okt 07, 2016 04:15 CEST

Subscribr breddar sitt kunderbjudande genom att knyta samman sin digitala marknadsplats med lokala producenter och leverantörer. De lokala företagen erbjuder, genom Subscribr, sina produkter på prenumeration - med leverans hem till dörren.

"Vi vill sänka tröskeln och göra det mer tillgängligt med hemleveranser från lokala producenter och leverantörer.” säger Mikael Fürst, VD

Den första staden som lanseras är Malmö, där de anslutna företagen bland annat erbjuder hemleveranser av närproducerat kött, fisklådor, fruktkassar, blommor och delikatesser. Förutom leveranser till privatpersoner finns det även speciellt anpassade erbjudanden för företag.

“Det är väldigt roligt att vi äntligen har lanserat i Malmö, där våra samarbetspartners erbjuder ett spännande produktutbud. Fler städer är att vänta i höst, med Stockholm näst på tur." avslutar Mikael

Subscribr erbjuder betalning via kort eller månadsfaktura där alla månadens köp kan samlas på en och samma faktura. Prenumerationerna hanteras genom ett konto, från vilket användarna enkelt kan ändra, pausa och avsluta sina prenumerationer. På Subscribr förekommer inga bindningstider eller tillkommande fraktavgifter - allt är inräknat i listpriset.

Subscribr AB är det första företaget i Sverige som utvecklat en marknadsplats för prenumerationsbaserad e-handel. Subscribr erbjuder också en tjänst där kunden kan samla alla sina prenumerationer och sköta dem från ett enda konto. Läs mer på www.subscribr.com/se.