Lunds Profiltryck AB

Succé för mäss /monter systemet "eXibit" -2011 sänker vi priserna.

Pressmeddelande   •   Feb 09, 2011 00:42 CET

TID FÖR MÄSSA ?

Föregående år blev ett riktigt succéår för det nya fräcka och portabla mässystemet "eXibit".

Framgången innebär att ytterligare basmodeller och fler möjligheter av det populära montersystemet introduceras i år. Därtill kan vi, tack vare ökade volymer och stärkt krona sänka priserna 2011. Hur ofta händer detta ?

eXibit systemet är ett extremt smidigt och portabelt, samt mycket lättmonterat mässystem / montersystem för dig som vill hålla lite i mässbudgeten, men ändå skapa en fräck och tidsenlig monter. Systemet finns dels i 12 förritade modeller. Utöver dessa kan man köpa systemet i delar, för att skapa din helt egna modell av mässmonter.

eXibit mässystemen kan tryckas både enkelsidigt och dubbelsidigt, för bästa effekt.

Printvåderna kan bytas ut och köpas nya när nya budskap skall ut på marknaden.

Komplettera med rollups och beachflaggor för att ge montern en riktig kick.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Lunds Profiltryck AB hjälper företag främst i Sverige samt Norden, att marknadsföra sig på ett ekonomiskt och effektivt sätt genom att hitta rätt Giveaways.

Utöver stora vårt sortiment av Giveaways, erbjuder vi också ett brett utbud av Profilkläder och Storformatsprodukter för mässor

Simon Williams för Lunds Profiltryck AB

info@profiltryck.com