Posture

Succé för Posture på "Allt för hälsan" ! Snart släpper vi Posture Position.

Pressmeddelande   •   Nov 20, 2011 13:53 CET

På "Allt för hälsan" förra helgen visade  vi vårt nya tillskott i "Posture familjen", en prototyp av sittvästen Posture Position som inom kort kommer att släppas på marknaden. Succén med produkten Posture Classic mot målgrupperna mother, style och performance och kundernas behov av en mer stabiliserande produkt för hela ryggen har bidragit till att vi har utvecklat Posture Position.

Posture Position är en hållningsväst som stabiliserar bröstryggen och axelpartiet och är speciellt  utformat för stillasittande och statisk belastning under lång tid. Vår hållningssele Posture Classic är en påminnare som tvin­gar musklerna att själva jobba medan västen hjälper musklerna som försvagats vid dålig hållning. Västen kan du enkelt själv reglera när du bär den på dig beroende på vilket stöd du vill ha. Resultatet blir upprätt hållning, snyggt och hälsosamt. Efter en period med regelbundet användande av Posture Position kommer musklernas relation till varandra ingå i muskelminnet och du kommer upptäcka att du har fått en betydligt bättre hållning och dessutom blivit starkare.

Vår förhoppning är att Posture Position ska kunna finnas att köpa from den 1 december.

Hur sitter du egentligen? Sträck på dig!

Posture -The key to beauty

POSTURE STYLE för dig som vill bära upp festkläderna snyggt – under hela festen!

POSTURE PERFORMANCE för dig som vill prestera bättre och mer hållbart – vid statisk belastning och fysisk träning!

POSTURE MOTHER för dig som vill rädda din rygg – och se snygg ut!

www.posture.se  Beställ din posture redan idag!