Best Shopping Stockholm HB

Succé för vinbutik på nätet

Pressmeddelande   •   Dec 04, 2009 12:06 CET

Det är för tidigt att säga om det är en stor succé, men vi har haft en mycket bättre start än vi förväntat oss för vinbutiken http://www.handlavin.se

Vi har även kommit med nya vingårdar och säljer nu även viner ifrån Steiermark nära den Slovenska gränsen och detta för priser långt under Systembolagspriser. Den nya vingården Früwirth skrev den stora vinguiden Fallstaff om i sin utgåva 2005/06 med texten "En av de bästa vingårdarna i vårt land"

Mer om Früwirth kan man läsa på vår blogg:

Sista beställning för året är nu på söndag den 6/12-2009 med leverans mellan den 14-18 december i Stockholm.

Något som är viktigt för oss är ett trevligt kundbemötande och att man alltid skall kunna få personlig service med vintips, middagstips och allmänna frågor kring vårt sortiment. Vårt mål är under nästa år att även kunna erbjuda kunder leveranser inom hela Sverige och även fler betalningsalternativ och antalet vingårdar skall utökas med ännu fler.

Vi önskar alla en riktigt "God Jul och ett Gott Nytt År"

Skål eller Prost som man säger i Österrike!

Peder Molin

Supportansvarig Handlavin.se