Rabble Communications

Succéappen Rabble äntligen till Android – ger dig oslagbara erbjudanden och gratisprodukter i mobilen!

Pressmeddelande   •   Sep 10, 2010 15:59 CEST

Nu släpps appen Rabble till Android. Rabble är en mobil applikation som bygger på närhetsprincipen och ger dig oslagbara erbjudanden och gratisgrejer bara genom att visa upp din mobiltelefon i kassan. Vad sägs om riktigt bra erbjudanden från ställen som Subway, Burger King, Vero Moda, ICA och Prisxtra?

Rabble har funnits till iPhone i två månader och har blivit en av de mest nerladdade apparna i Appstore. Redan tredje dagen låg Rabble trea på topplistan över gratis appar tillsammans med välkända företag som Facebook och Blocket. Redan idag finns över en miljon smartphones i Sverige och surfandet i mobilen spås gå om hemmasurfandet de närmsta åren. Att Rabble nu släpps till Android är ett givet steg då Android är det snabbast växande operativsystem för mobiltelefoner.

I USA har redan den här typen av appar vuxit sig starka och enligt Rabbles grundare så är nu den svenska marknaden redo. Rabble är framtid ens marknadsföring byggd på mobilitet, geopositionering och ett påtagligt värde för kunden genom riktigt lockande erbjudanden. Idag finns en uppsjö av erbjudanden för dig som bor i Stockholmsområdet.

Företagens respons är oerhört postitiv. Att Rabbla har vuxit sig starkt som begrepp och är ett nytt sätt att nå konsumenter i närheten som faktiskt vill ha erbjudanden. Rabble gynnar alla”, säger Daniel Zeitoun, en av grundarna till Rabble.

För mer information besök www.rabble.se eller ladda ner appen idag!

Mediekontakt:

Simon Wallén

Marketing Director / Marknadschef

Tfn (direkt): 070 - 476 45 89

E-mail: simon@rabble.se

Rabble är en applikation till Iphone och Androidmobiler. Applikationen ger möjligheten att botanisera, eller s.k. Rabbla, bland spännande erbjudanden från våra annonsörer.