Chamoi AB

Succen fortsätter! Chamois unika Mor-dotterresa

Pressmeddelande   •   Apr 04, 2009 08:44 CEST

Nu kan det äntligen bli av. På ChaMois Mor- och dotterresa reser du, utvecklas du och aktiverar du dig tillsammans med din mamma eller dotter. Den fantastiska miljön och ChaMois unika blandning av coaching, aktiviteter och semester öppnar möjligheter för att växa. Resorna ger gemensamma minnen, upplevelser och varaktiga förändringar för livet.

NYHET! Välj mellan en vecka eller en långhelg!

Konceptet

På resan möter ni andra mammor och döttrar som delar med sig av sina erfarenheter. Du lär känna den du verkligen är både genom aktiviteterna med bergsguiden, dom inspirerande övningarna med coachen och samtalen med dom andra deltagarna. Tillsammans med en bergsguide, en professionell coach och inspirerande reskamrater i en avslappnad atmosfär peppas du att ta dig själv till nya höjder både i självkänslan och på klippväggen. Chamoi erbjuder ett lyxigt boende med fantastisk mat och en hissnande utsikt med Mont Blanc inpå husknuten.

Resorna handlar om att ha roligt tillsammans i en behaglig och utvecklande samvaro, om god mat, vacker natur och inte minst om att ha en skön semester. Under resan finns det gott om tid att ta det lugnt för sig själv eller till att samtala med de andra deltagarna. Kanske med ett glas vitt i vår hot tub eller en bok framför brasan i vardagsrummet? För den som vill finns även möjlighet till att prova på yoga på morgonen ute på terrassen.

Coachning handlar om att skapa varaktig förändring. Det är samtal med syfte att leda till insikt, klarhet och handling. På Mor- och dotterresan kommer vår coach att fokusera på dig och ditt förhållande till mor/dotterrelationen, roller och ideal i samhället och familjen.

Möjligheter finns att intervjua tidigare resedeltagare och coacher. Här en tidigare röst:

"Jag fick en helt underbar vecka med min mamma under förhållanden som vi inte varit i tidigare. Det var fantastiskt att få jobba i gruppen med sin positivitet och inte tänka negativt. Man kommer ju alla så otroligt nära!" Cecilia

www.chamoi.se