FashionWORK

Succén intar ny ort!

Pressmeddelande   •   Nov 25, 2010 09:08 CET

Nu är det dags för Borås största fashionOUTLET att komma till Göteborg. Med oss i bagaget har vi välkända varumärken från några av Borås största modeföretag.

Julen väntar runt hörnet och saknar du kläder inför julens alla festligheter så har vi kläderna för dig. Här finner ni en stor variation av produkter, med allt ifrån jackor till skor. Så ta med dig alla du känner och kom och handla billigare märkeskläder från Sveriges största modestad.

”Det vi själva går klädda i är modernt. Det andra går klädda i är omodernt”, ett citat som man kan se ur flera olika perspektiv. Vi väljer att se det som att alla har olika klädstilar och att det är personens egna tycke som styr. Med det vill vi säga att vi har kläder för alla, gammal som ung, kille som tjej säger Sarah Norving projektledare för fashionOUTLET.

Det här är ett hållbart och vinnande koncept som vi använt oss av i Borås under ett par års tid och vi vill nu ta det vidare till Göteborg.  Anledningarna är många men framförallt vill vi marknadsföra modestaden Borås , samtidigt som vi finner en mycket bredare målgrupp i Göteborg.

De första 5 besökarna kommer att få ett presentkort på 150 kr att handla för i butiken. Så skynda er till fashionOUTLET för att fynda!

Märkesoutleten kommer äga rum i Excercishuset på Heden , Parkgatan 35 i Göteborg den 27-28 Nov.

Öppetiderna:

Lördag 09:00 – 19:00
Söndag 09:00 – 14:30

För mer info vänligen kontakta

Sarah Norving Projektledare FashionOUTLET
sarah@fashionwork.nu
0702 527 754

”De projekt och evenemang som fashionWORK arrangerar bidrar till två viktiga ändamål; att uppmärksamma, marknadsföra och stärka regionen Borås/ Göteborg som modets centrum i Sverige, och att stödja, utveckla och engagera oetablerade designers”