EGBS Consulting AB

SugarCRM ny strategisk plattform för egbs

Pressmeddelande   •   Dec 05, 2013 10:26 CET

egbs nyanställer medarbetare i en utökad satsning på det amerikanska CRM-systemet "Sugar".
SugarCRM är en plattform för säljuppföljning, kampanjhantering och ärendehantering som användas av stora som som små organisationer över hela världen. Exemplel på kunder är CocaCola, Loomis, IBM, Eniro,

egbs räknar med att nyrekrytera säljare och konsulter både i Uppsala och i Stockholm.

Med SugarCRM kan vi erbjuda våra kunder en mycket prisvärd lösning som ligger klart under konkurrerande produkter, som är mycket lätt att implementera men samtidigt också har mycket bra möjligheter till kundanpassning.

SugarCRM kan köras både som en "molntjänst" och installeras lokalt.

I dagarna har version 7 släppts och den innehåller förutom ett helt nytt gränssnitt, också nya spännande funktioner för "Social CRM", dvs möjlighter till samarbete direkt i produkten och med integration också mot sociala medier som Twitter och LinkedIn.

SugarCRM har enligt Gartner utsetts till "Visonär" och ligger precis på gränsen till "the magic quadrant". SugarCRM rapporterar en årlig tillväxtsökning på 80% och med lönsamhet.

Mer information på www.sugarcrm.com.

egbs consulting är ett snabbt växande företag, vilket resulterat i Di Gasell 2013.

egbs levererar lösningar för informationsdelning med moderna samverkansplattformar, från bland andra IBM och Ephox, lösningar som ger affärsnytta redan från början. När det gäller företagets samlade data hjälper vi också till att ta fram lösningar för beslutsstöd och "business discovery" med hjälp av programvaran QlikView. Till detta kommer också lösningar för säljstöd (SugarCRM), och migreringar med Binary Tree.

Med beprövad och lönsam teknik utvecklar vi lösningar som gör ditt arbete enklare. Lösningar som får människor att samarbeta och utvecklas.