Triss i kungar handelsbolag

Sugen på Sunny days?

Pressmeddelande   •   Mar 11, 2012 19:38 CET

Sommarens skönaste brillor hittar du på Sunny days. Våra glasögon levereras hem till dig snabbt och bekvämt för 260 kr inklusive frakt. Vi erbjuder fria byten så du kan alltid testa våra solglasögon hemma i lugn och ro.

Alla våra solglasögon är gjorda av plastlins, det håller bra och du slipper alla problem med glassplitter om grannen på stranden råkar sparka bollen helt galet fel. Vill du hålla koll på dina brillor kan du köpa till ett senilsnöre för en billig peng så hänger de snyggt runt halsen. Dessutom skickar vi med ett case där du kan förvara dina favoriter vid längre resor.

Sunny days startades 2011 av tre killar från en reklambyrå i Jönköping med ganska fyrkantiga ögon. Det var lite så det föddes, vi behövde något snyggt att dölja att vi bara blev mer närsynta ju mer vi stirrade bakom den där äppelloggan.

Efter en bra första sommar satsar vi nu ordentligt och lanserar ett helt nytt koncept i april. Vi vill att det ska vara enkelt att handla på nätet och gör nu allt för att komma dit, vi vill bli Sveriges skönaste webbshopp. Följ vår resa på www.sunnydays.se

Du köper dina Sunny days hos någon av våra återförsäljare eller i vår webshop. Du kan betala med kort, direkt via bank och via faktura. Våra paket levereras snabbt och säkert med Posten och du får ett SMS så fort ditt paket kommit fram. Sunny days drivs av Triss i kungar handelsbolag. Ett litet kreativt företag skapat av tre vänner.

För mer information hör av dig till John Ivarsson på 0738-213133 eller mejla pr@sunnydays.se.