FashionWORK

Summer shop, allt du behöver för en lyckad sommar!

Pressmeddelande   •   Maj 13, 2014 11:08 CEST

Ta sommaren med storm, Pop Up Force lanserar ännu ett unikt butikskoncept i Kungens Kurva Shoppingcenter. Summer Shop by Vinga of Sweden är butiken med fokus på designade och funktionella produkter till och utanför hemmet. Summer Shop erbjuder allt man kan önska sig för att skapa den perfekta sommaridyllen.

Summer Shop är butiken som tillsammans med Vinga of Sweden erbjuder en förstklassig sortiment fyllt med praktiska och trendkänsliga produkter för hemmet. Vinga of Sweden är en av landets ledande grossister av gåvor och detta är första gången konsumenter kan ta del av de smarta och stilrena produkter, i en pop-up butik som denna.

Här finns allt man kan tänkas behöva för att få den lyckade sommarsemestern man alltid drömt om. I Summer Shop finner man inte enbart unika, prisvärda och funktionella produkter av god kvalité utan även en helhetsupplevelse som för tankarna till sommaren.

– Vinga of Swedens senaste kollektion, Creating Memories, har influenser av sommarminnen och är inspirerat av den speciella doften efter ett riktigt sommarregn, känslan av att springa barfota på gräset och det första doppet i havet berättar Oskar Dahlin från Vinga of Sweden.

Allt ifrån butikens inredning till presentförpackningar är väl genomtänkta med stor omsorg för att skapa den ultimata känslan av sommar, sol och semester. Du hittar allt för en lyckad grillkväll, picknick, strandutflykt eller hemmamys!

Välkommen in till Summer Shop by Vinga of Sweden i Pop Up Place - Kungens Kurva och vill du se vad för fina produkter som väntar kan du besöka www.vingaofsweden.se

Hitta rätt och fler koncept på www.popupforce.com eller läs mer om det nyöppnade Kungens Kurva shoppingcenter på www.kungenskurvashopping.se

-----

Ett tips om du inte vill missa nästa koncept och få inbjudning till lanseringar så kan du bli "VIP" hos Pop Up Force, besök www.popupforce.com för mer information.

För högupplösta bilder, gå in på www.popupforce.com eller kontakta noe@modsmagazine.se!

-----

Om Pop Up Place:

Pop Up Place är precis som det låter, en plats och verksamhet som löpande arrangerar olika former av tillfälliga butiker under begränsade perioder. Pop Up Place drivs av Pop Up Force som
tillsammans presenterar och lanserar nya, spännande koncept. Pop Up Place skapar ständigt nya helhetskoncept med unik inredning, marknadsföring, utrustning och personal. Allt för att ge kunden en fulländad och ultimat shoppingupplevelse. Varje konceptbutik är öppen under en viss tidsram där konsumenterna utlovas en upplevelse utöver det vanliga, varje gång de besöker butiken. Pop up
Force drivs av FashionWork AB som även ligger bakom framgångsrika koncept som MODS Magazine, FashionDAYS, Modekollo m.fl.

www.popupforce.com

Om Kungens Kurva Shoppingcenter:

50 meter från IKEA-varuhuset i Kungens Kurva ligger Kungens Kurva Shoppingcenter. Här finns 25 000 kvadratmeter med mode, sport, hemelektronik, mat och mycket annat för hela familjen.

Vi öppnar portarna i april 2014, men tänker oss att det här är en plats som aldrig blir klar. Vi ser det helt enkelt som att Kungens Kurva Shoppingcenter blir till under resans gång. Att det är ett köpcentrum som skapas av människorna som är där – oavsett om det är för att shoppa eller jobba.

Kungens Kurva Shoppingcenter ägs av Ikano Retail Centres, som du kan läsa mer om på www.ikanoretailcentres.se.

Kontakta oss gärna om du har några frågor:

Sebastian Kjersén
Kreativt ansvarig, Pop Up Force
sebastian@popupforce.com

Oskar Dahlin
Marknadsansvarig, Vinga of Sweden
oskar@vingaofsweden.se
033-202931 / 0708 66 16 94

Jessica Svensson
Pressansvarig, Ikano Retail Centres
jessica.svensson@ikano.se
0709 70 86 26 / 0462 86 47 89