Amvina AB

Sunshine Kids – gör det enklare att resa med barn!

Pressmeddelande   •   Feb 16, 2011 10:30 CET

Sunshine Kids gör produkter för föräldrar och barn, som gör livet lite lättare på resan. Nu läggs två nya reseprodukter till sortimentet, Seat Roller och Stroller Roller.

Seat Roller hjälper dig att transportera och skydda bilbarnstolen på resan. Seat Roller är gjord av ett mycket hållbart, vattentätt och rivsäkert material.  Seat Roller har ett bekvämt handtag, justerbar vadderad axelrem och integrerade hjul vilket gör transporten enkel. Med dubbla blixtlås och kardborreband går det också snabbt och enkelt att öppna Seat Roller.

• Vattenresistent & rivsäkert material
  • Integrerade hjul
  • Yttre gummibandsficka & mugghållare
  • Namnbricka
  • Vadderad axelrem
  • Mått ca 82 cm hög, 43 cm tjock och 40 cm bred
  • Vikt ca 2,9 kg

Ca pris: 749 kr

Stroller Roller är en robust och stabil vagnsväska med hjul, för att enkelt transportera de flesta buggy, sulky eller paraplyvagn. Stroller Roller är gjord av ett hållbart rivsäkert material som skyddar din vagn också mot regn och vatten på resan.

De integrerade hjulen och handtaget på sidan gör Stroller Roller enkel att dra och transportera från
A till B!

• Vattenresistent & rivsäkert material
  • Integrerade hjul
  • Ytterficka
  • Mått ca 114 cm hög, 47 cm tjock och 32 cm bred
  • Vikt ca 2,8 kg

Ca pris: 749 kr

För ytterligare information eller bilder, kontakta Ruby Planberg.
Tel 08-732 88 50 eller ruby.planberg@amvina.se

Mer info samt högupplösta bilder för nedladdning finns på www.amvina.se/sunshinekids

Amvina är ett svenskt import- och grossistföretag som distribuerar baby-, barn-, gravid- och föräldraprodukter till detaljhandeln i Norden.
Vår filosofi är att göra praktiska, säkra och designade produkter tillgängliga för den nordiska marknaden. Bland våra varumärken finns bland annat Dusky Moon, Fertile Mind, FunToSee, Hippychick, Lodger, Maxi-Cosi, Pabobo, Potette, Quinny, Skip Hop, Sunshine Kids och Walltastic.