Superfruit lanserar ekologisk TRAIL MIX

Pressmeddelande   •   Maj 21, 2014 11:02 CEST

Superfruit har utvecklat en unik serie med Trail Mix, en 100% naturlig och ekologisk snacksblandning!

Den är speciellt framtagen för dig som vill ha naturlig energi innan träning, fylla på med protein efter träning eller som bara vill ha ett gott och nyttigt mellanmål. Ta med dig trailmixen nästa gång du går ut och går eller cyklar. Lägg ett par påsar i träningsväskan eller jobbväskan så att du kan fylla på med bra energi innan ett hårt pass.

Finns i två varianter:
Energy - Goji, RAW Kakao & Kokos
Protein - Soyabönor, Goji & RAW Kakao

Priser och tillgänglighet
Superfruts ekologiska Trail Mix hittar du nu i hälsokostbutiker och apotek i Skandinavien.

För mer info, pressbilder och prover kontakta oss på
press@superfruit.se

www.superfruit.com

Superfruit är nordens ledande varumärke inom Superfruits, Superfoods och Raw foods. I Superfruits sortiment hittar du produkter ifrån Acai, Gojibär, Chiafrön, Hampafrön, Incabär, Blåbär, Cacao, Guarana, Tranbär, Spirulina med flera. Sedan vi grundade Superfruit 2007 har vi levererat superfoods med fokus på näring och kvalitet för en modern och aktiv livsstil. Superfruit ger dig naturliga och ekologiska produkter av högsta kvalitet, med garanterat ursprung och utan onödiga tillsatser.

www.superfruit.com
info@superfruit.se