Superfruit Scandinavia AB

Superfruit - vald till årets leverantör av Lifekedjan

Pressmeddelande   •   Okt 18, 2012 08:10 CEST

Superfruit Scandinavia AB har blivit vald till Årets Leverantör av Lifekedjan och dess butiker i Sverige. Det är med oerhörd glädje och stolthet vi tar emot priset säger Martin Lyberg, företagets VD. Det är ett bevis på att vi gör ett bra jobb och att våra produkter ligger rätt i tiden.

Motiveringen till priset lyder:
”En innovativ, lyhörd leverantör som alltid återkopplar snabbt och är tillmötesgående så väl mot Life centralt som mot butik. Ett föredöme.”

Om Life
Life är nordens största handelsplats för produkter och tjänster inom hälsa. Life hjälper sina kunder att hålla sig friska genom att hitta en bättre balans mellan kost, motion och vila. Life har 450 butiker i Norden varav cirka 200 butiker i Sverige och du kan läsa mer om Life på www.lifebutiken.se

Om Superfruit
Superfruit är nordens ledande varumärke inom Superfruits, Superfoods och Raw foods. I Superfruits sortiment hittar du produkter ifrån Acai, Gojibär, Chiafrön, Hampafrön, Incabär, Blåbär, Cacao, Guarana, Tranbär, Spirulina med flera. Sedan vi grundade Superfruit 2007 har vi levererat superfoods med fokus på näring och kvalitet för en modern och aktiv livsstil. Superfruit ger dig naturliga och ekologiska produkter av högsta kvalitet, med garanterat ursprung och utan onödiga tillsatser. www.superfruit.se

Kontakta oss om du vill veta mer om Superfruit.

Superfruit Scandinavia AB
Martin Lyberg, VD