Supportersplace.com

Supportersplace.com inspirerar till motion

Pressmeddelande   •   Nov 29, 2010 11:35 CET

Många småpojkar drömmer om en karriär som ishockey- eller fotbollsproffs. Motion är bra och att vara en supporter av den egna sporten och alla de lag och personer som figurerar i den är en del av entusiasmen som hör till.

På supportersplace.com hittar du äkta, licensierade fanprodukter för ishockey, fotboll, rally och formel 1. Därtill finns även Microstars-figurer. I sortimentet hittar du även NHL-produkter, representerade är bl.a. Detroit Red Wings, Pittsburgh Penguins och Montreal Canadiens.

Det är något speciellt med att åka på en matchresa om du har på dig det egna lagets keps eller tröja.

Supportersplace.com är en sajt för fans, med en lättanvänd butik. Sajten är i direkt kontakt med lagret, dvs. endast de produkter som finns på lager visas på sidan. En smart funktion, så slipper du köpa något som inte finns och behöver inte bli besviken när det du beställt levereras. Det finns produkter åt alla i många olika storlekar.

Om Supportersplace.com
Supportersplace.com är Nordens största distributör av supporterprodukter på nätet med ca 3 000 produkter. Supportersplace.com ägs av det finska företaget Nordic Sports Marketing Ltd som grundades 2002 och till produktutbudet hör supporterprodukter inom fotboll, ishockey, formel 1, rally och Microstars.

Mer information hittar du på www.supportersplace.com.