Supportersplace.com

Supportersplacen Brawn GP ja F1-tuotteet

Pressmeddelande   •   Jul 28, 2009 08:18 CEST

Uudet Brawn GP ja Formula 1 tuotteet ovat nyt saapuneet supportersplace.comin verkkokauppaan. Tee "pit stop" Supportersplace.comissa nähdäksesi uusimmat fanituotteet!

Uudesta valikoimasta löytyvät esimerkiksi ING Renault F1 tallin takki ja Brawn GP tallin lippalakki. Perheen pienimmille Formula faneille sopii Ferrarin collegetakki.

Supportersplacen verkkokaupassa on Pohjolan suurin valikoima erilaisia fanituotteita, 14 päivän palautusoikeus ja 100 % virallisesti lisensoidut tuotteet. Osta fanituotteita ja tue lempijoukkuettasi jo tänään!

Lisätietoja
Kim Salonen, Marketing Manager kim@supportersplace.com tai 08-202858. Voit myös lukea lisää sivuilta http://www.supportersplace.com.

Supportersplace.com
Supportersplace.com on Pohjoismaiden suurin fanituotteiden myyjä verkossa. Valikoimaan kuuluu noin 2000 eri tuotetta. Supportersplace.com:n omistaa suomalainen yritys Nordic Sports Marketing Ltd, joka perustettiin 2002. Supportersplacen tuotetarjontaan kuuluu jalkapallo, Formula 1 ja Microstar fanituotteita.