Svara Telecom Scandinavia AB

Svara Telecom lanserar samtalshanteringssystemet CLARA

Pressmeddelande   •   Mar 20, 2012 15:21 CET

CLARA telefonisystem hjälper företag att  hantera inkommande samtal mer effektivt.

Med CLARA telefonisystem kan ett företag öka sin tillgänglighet och servicenivå avsevärt. Genom att t.ex. fördela de inkommande samtalen till perioder med en lägre arbetsbelastning hanteras fler samtal  samtidigt som kunderna vet när de kommer att bli uppringda. Effektivt och professionellt. Lösningen ger en lugnare och effektivare arbetsmiljö med planerade samtal och handläggare/säljare som hinner göra klart innan nästa samtal påbörjas.

Några fler exempel på hur våra kunder använder CLARA är:

• Styra kunden direkt till rätt medarbetare/avd.
  • Spela upp öppettider och prisinformation automatiskt
  • Ta emot synpunkter och tidsbokningar.
  • Boka uppringning av kunder (tidsangiven återuppringning, CALLBACK).
  • Väntkö kombinerat med Callbackfunktionen
  • Hantera olika vidarekopplingsscheman och hälsningsmeddelanden beroende på tid på dygnet

Ständigt tillgänglig och uppdaterad molnettjänst  CLARA telefonisystem är molnetbaserat och nås från valfri dator med internetuppkoppling. Samtliga inställningar och uppdateringar finns tillgängliga omgående.

För mer information, kontakta oss på Svara Telecom på telefon 0774-10 20 70 eller besök www.svaratelecom.se

Smarta lösningar för effektiv och smidig samtalshantering. Svara Telecom Scandinavia AB utvecklar och marknadsför intelligenta talsvarslösningar för en effektivare samtalshantering. Vi säljer såväl prisvänliga paketlösningar som skräddarsydda lösningar utifrån kundens behov. Alla samtal är värdefulla och ska kunna tas hand om på bästa sätt, är vår filosofi.