SveaReal AB

SveaReal förstärker förvaltningen i Mellansverige

Pressmeddelande   •   Jun 09, 2011 21:13 CEST

SveaReal AB förstärker sin organisation med både en teknisk förvaltare och en förvaltningschef för verksamheten i Mellansverige.

Krister Stadenberg började sin tjänst som teknisk förvaltare redan i maj. Krister kommer närmast från Stockholm Stad där han de senaste två åren arbetat som avtalsansvarig för VVS-teknisk drift på SISAB.Sin huvudsakliga yrkeserfarenhet skaffade han sig dock på Astra Zeneca där han bl a ansvarat för teknisk drift.

Mikael Fröjd börjar sin tjänst som förvaltningschef i juli. Mikael kommer närmast från EjendomsInvest och har dessförinnan erfarenhet från bland annat Danderyds kommun och Hufvudstaden.

För vidare frågor kontakta SveaReals VD Claes Malmkvist, 031-63 65 90.

SveaReal äger och utvecklar fastigheter där kunskap och förståelse för kundernas behov står i centrum. Vi erbjuder kommersiella fastigheter för kontor, logistik, lager och industri på tillväxtorter i södra och mellersta Sverige. SveaReals framgång bygger på nära kundrelationer, medarbetarnas engagemang, kunskap om kundernas behov samt vår förmåga att utveckla fastigheternas möjligheter.

För mer information besök oss på www.sveareal.com.