Dipart Entreprenad AB

Swedavia tecknar ramavtal med Dipart Entreprenad gällande Arlanda flygplats

Pressmeddelande   •   Nov 05, 2010 14:17 CET

Avtalet gällande entreprenaduppdrag sträcker sig till 2012 med möjlighet till ytterligare två års förlängning. Det leder initialt till att ett flertal hantverkare och även tjänstemän kommer nyanställas på Diparts kontor i Arlandastad.

”Otroligt skönt att få fortsatt förtroende av Luftfartsverket. Vi har sedan ett par år jobbat på Arlanda flygplats och att nu få fortsatt förtroende är oerhört spännande. Det här gör att vi kan fortsätta expansionen norr om Stockholm och ytterligare anställningar kommer bli aktuella” säger Thomas Frankborn, försäljningschef på Dipart Entreprenad.

Ramavtalet kommer generera jobb för 15-30 Mkr per år som det ser ut nu. Det här avtalet är oerhört viktigt för vår fortsatta expansion.

För ytterligare information, kontakta:

Thomas Frankborn, försäljningschef, 08-716 90 50

Besök gärna vår hemsida: www.dipart.se

Dipart är ett kvalitetscertifierat byggföretag, verksamt i Stockholmsområdet, som erbjuder våra kunder helhetslösningar inom ROT och nyproduktion.

Vi skapar kundvärde genom hög upplevd kvalité och förmåga till problemlösning på ett mänskligare och personligare sätt.