Svensk Bolags Invest INC.

Svensk Bolags Invest öppnar i våra nordiska grannländer.

Pressmeddelande   •   Aug 07, 2015 21:51 CEST

SBI öppnar kontor i Norge och Danmark, som ett led i sin expansion. Deras nyaste innovation Autobokföring har slagit väl i Sverige och vi hopppas på samma genomslag i våra nordiska grannländer.Våran ledande administratör för denna expansion kommer vara Joakim Johansson. Joakim har haft en ledande roll i företags viktigaste uppdrag under lång tid och kommer nu få ett förtroende uppdrag som vi är övertygade om att han kommer fullfölja med bästa betyg.

Jag startade Svensk Bolags Invest INC. våren 1994, jag var då bara vad folk kallar idag en spoling. Detta kan många tycka är nedvärderande eller se som en anldning att lägga projektet på hyllan. Men allt mer vad åren gick så insåg jag att det vi gör faktiskt hjälper människor till att förverkliga sina drömmar om att leva den svenska drömmen. Mitt mål med verksamheten är att vi skall kunna vara lika bestående i början av ditt företagande som i slutet. Erfarenheten säger mig att alla idéer och planer inte fungerar i den mån som den var tänkt. Därför kan jag nu sitta 21 år senare och påstå att vi finns här i alla delar av ditt företagande. Tänk att man kan hålla fast vid samma principer, och 21 år senare och fortfarande lika nyfiken på vad nästa projekt kommer bli.

Så vill du bli del av vår familj? Kontakta oss redan idag.

Over and out för denna gången.

VD och Senior Consultant

Leif Gerardsson