Svensk Mötesdesign AB

Svensk Mötesdesign och KonferensVärlden - nya partners!

Pressmeddelande   •   Feb 06, 2013 16:23 CET

Svensk Mötesdesign har fått välrenommerade branschtidningen KonferensVärlden som ny partner i verksamheten. Den unika konstellationen kommer att satsa stort på att utveckla verksamheten vidare och fokuserar starkt på produktutveckling samt att ytterligare stärka kundrelationer.

-  För Svensk Mötesdesign innebär det nya samarbetet en kreativ plattform för produktutveckling och nytänkande. Vi ser många spännande möjligheter öppna sig, säger marknadschefen och delägaren Katarina Niss.

Svensk Mötesdesign kommer fortsättningsvis att behålla positionen som ”ett personligare bokningsbolag” med stort hjärta och kundfokus.

-  Konferensvärldens läsare tillika mötesbokare erbjuds nu via vår samarbetspartner Svensk Mötesdesign även hjälp att boka landets hotell- och konferensanläggningar och inte bara läsa om dem. KonferensVärldens redaktionen får också genom samarbetet ytterligare en kanal för att fånga upp trender och tips till tidningens redaktionella bevakning av mötesindustrin säger Erik Bergdorf, ansvarig utgivare för tidningen KonferensVärlden.

Som ett led i samgåendet flyttar Svensk Mötesdesign till Konferensvärldens lokaler i Solna i maj.

Kontaktpersoner:
Katarina Niss Svensk Mötesdesign, www.svenskmotesdesign.se
+46 (0) 8 - 540 233 90

Erik Bergdorf, KonferensVärlden www.konferensvarlden.se
+46 (0) 8 - 459 24 00

Svensk Mötesdesign är ett bokningsbolag och en konferensarrangör som erbjuder totallösningar inom konferenser och affärsmöten främst i Sverige. Vi arbetar med såväl stora som små möten, dagkonferenser och konferenser med övernattningar. Svensk Mötesdesign är ett av få bokningsbolag som erbjuder opartisk och obunden bokningshjälp.