Tolpagorni

SVENSK TAR PLATS I UTVECKLINGENS FINRUM

Pressmeddelande   •   Feb 09, 2010 10:56 CET

Product Development and Management Assosiation (PDMA) är en heltäckande förespråkare och kunskapskälla för innovatörer över hela världen. Organisationen verkar för att stötta individer och företag i att bli bättre på att utveckla och förvalta produkter. (mer information finns på www.pdma.org)

"The appointment of Magnus Billgren as a Strategic Advisor is one step in our ambition to work tighter with European companies and individuals in the field of innovation and management." - Sabina Gargiulo, PDMA Conf. director.

"Magnus Billgren has the qualities we are looking for to support the expansion of PDMA." Berättar Sabina Gargiulo vidare.

"Det finns mycket kunskap och inspiration att hämta från PDMA. En resurs tillgänglig för många svenska utvecklingsbolag. Jag hoppas att kunna göra den mer tydlig . Bl.a. arrangeras stora kunskapskonferenser inom området."  säger Magnus Billgren nytillträdd Strategic Advisor PDMA.  Förutom uppdraget driver Magnus bolaget Tolpagorni Product Management som fokuserar på produktledning i teknikbolag.

Tolpagorni Product Management startades 2009 för att utveckla svensk produktledning. Vårt uppdrag är att göra våra kunder snabbare och bättre på att ta fram rätt produkter. Tolpagorni är initiativtagare till Produktledardagen (www.produktledardagen.se) och nätverk för produktchefer. Vi arbetar med B2B företag där teknologi är en viktig del i erbjudandet. Läs mer på www.productmanagement.se