ONSERVER360

Svenska företag blir bättre på att ta hand om sin egen data och jobba med data driven marknadsföring

Pressmeddelande   •   Okt 24, 2012 14:35 CEST

ONSERVER360 är ett av de första Svenska produktbolagen att tillhandahålla mjukvara för Marketing Automation, och intresset är stort.

- Vi upplever ett generationsskifte, informationssammhället har bara ännu börjat, det är först nu när plattformen Internet är på plats som vi kan börja dra de stora växlarna och makten måste flyttas från de få amerikanska bolag som ligger mil före näringen. Företagen måste ta tillbaka makten över sin kunddata och vara dem som använder det på bästa sätt.

Säger Niklas Gustavsson, Grundare av ONSERVER360

- CRM System handlar inte längre om en kunddatabas med telefonnummer och information om vad kunderna har köpt eller inte. CRM handlar om något helt annat nu när alla kunder har webben som huvudsakliga kontaktväg.

De CRM system som finns är fast i gamla strukturer och ett gammalt tänk, avslutar Niklas Gustavsson.

ONSERVER360 är Skandinaviens marknadsledande system för Marketing Automation och Drip Marketing