LELO

Svenska LELO på Lyxhotell i Las Vegas

Pressmeddelande   •   Apr 22, 2009 13:23 CEST

Svenska LELO på The Wynn Hotel i LAS VEGAS

Stockholm 22 April, 2009. The Wynn Hotell i Las Vegas introducerar LELO lyxiga och exklusiva vibratorer i deras sortiment till underklädsbutiken, Black Satin Boutique.

"Vi är verkligen stolta och glada att se hela raden av LELO Luxe pleasure objects på Wynn Hotel, man vet aldrig när någon kommer att vinna en jackpott och har behov av att göra en särskilt inköp till sin partner" säger LELO försäljnings-och marknadschef, Shaye Saldana från LELO's Kalifornien kontor.

Bara någon månad efter att LELO introducerade INEZ - vår mest exklusiva och eleganta vibrator , handtillverkad i 18 K guld och i rostfritt stål, placerade lyxhotellet Wynn Hotel's i USA en order på hela vår kollektion av vibratorer. LELO's lyxiga vibratorer finns nu att köpa i den stilfulla butiken Black Satin Boutique, parallelt med deras utbud av väl utvalda underklädsmärken och andra sensuella accessoar för världens resande elit.

LELO har sedan det grundades 2003 etablerat sig på den på den internationella marknaden för lyxiga erotikprodukter som bandrytande och nyskapande designer av sexleksaker. Våra vibratorerna samspelar i design, teknik och funktionalitet och vi finns representerade i en rad exklusiva butiker internationellt bla. KiKi de Montparnasse i New York, Coco De Mer i London, Zouzou i Rom , Le Printemps i Paris och POM POM Parlour på PUB Varuhuset i Stockholm.

MEDDELANDE TILL REDAKTÖRER: För ytterligare information samt bilder, vänligen kontakta:

Sara Trygg

LELO | Communication & PR manager

M: + 46 (0)76 822 45 13

T: + 46 (0)8 440 04 66

E: st@lelo.com

LELO, ett svenskt varumärke verksamt inom erotikmarknadens designersegment, tillhandahåller nydanande accessoarer för sensuellt välbefinnande - PLEASURE OBJECTS - till kvinnor och deras partners. LELOs designer hämtar inspiration från mode- och skönhetsindustrin, och andas sofistisk enkelhet och sensualitet. LELO har en avantgardistisk strategi och produkter till överkomliga priser i medel- till premium omfånget, och erbjuder ett alternativ av hög kvalitet till det konventionella marknadsutbudet inom erotikbranschen.Vårt mål är att tillfredsställa ett modernt klientel av kvinnor - och deras partners - med hög sexuell integritet och ett intresse för design. LELO grundades i september 2003 och har sitt huvudkontor i Stockholm. LELOs produkter finns tillgängliga på mer än 40 internationella marknader.