ECStyle AB

Svenska män smyckar sig som aldrig förr

Pressmeddelande  •  2010-09-27 06:29 CEST

Lash.se som saluför närmare 200 olika modeller av främst halsband för män och armband för män har sålt smycken för män sedan 2004. När vi började introducera smycken för män var utbudet för män väldigt skralt och smyckena för män var också relativt dyra i jämförelse med smycken för kvinnor säger Emil Sundqvist grundare av lash.se. Det fanns ett uppdämt behov bland svenska män att börja smycka sig men utbudet var skralt och prisläget var högt. Lash.se valde att satsa på att ha ett stort utbud av smycken för män till ett fördelaktigt pris och designar därför själva en stor del av sina herrsmycken. Vi har sedan introduktionen av smycken för män sett en nästan explosionsartad ökning av försäljningen av herrsmycken. Försäljningen av smycken till män ökar för varje år och svenska män smyckar sig som aldrig förr.

http://www.lash.se har funnits på nätet sedan 2002 och erbjuder hudvårdsprodukter för män, hårvårdsprodukter, herrparfymer, rakprodukter och herrsmycken. Smyckena för män som lash.se erbjuder finns på denna länk: http://www.lash.se/herrsmycken/

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom