LisaLove Photography

Sverige redo för VM i Crossfit

Pressmeddelande   •   Jul 15, 2013 19:00 CEST

The Games följs av sloganen "The fittest on Earth" och som namnet säger handlar det om att kora de mest vältränade atleterna genom funktionella grenar som innefattar både styrka, teknik, kondition och smidighet. Team Reebok Nordics representerar Sverige i spelen och resan kan följas via deras blogg. Jenny Jacobsen är en av Sveriges representanter och hon är inte bara en av världens vassaste crossfitatleter, utan också delägare i Crossfit Nordics i Stockholm, där hon tränar andra. Inspirerande bilder tagna på Jenny i toppform nu innan The Games, finns att beskåda på lisalove.se: Sikte på The Games,  Strength comes from an indomitable will och Ring- och replek.

Fotograf, retuschör och webbdesigner i Stockholm. Inom foto arbetar jag främst med att skapa tjusiga porträtt av kvinnor i alla former och åldrar, samtida företagsporträtt och livsstilsbilder.Inom retusch utför jag detaljerade förändringar i bilden, färgkorrigeringar, friläggningar, hopkopiering, montage etc.