Ladbrokes

Sverige vinner på onsdag

Pressmeddelande   •   Sep 08, 2008 11:28 CEST

På onsdag är det dags för Sveriges andra VM-kval match hemma mot Ungern. Oddssättarna tror på en klar vinst för Sverige till odds 1,44. Skulle Ungern visa sig starka och ta hem matchen ger det 6,50 gånger pengarna.

Portugal blir gruppvinnare till odds 1,53, att Sverige slår Portugal och vinner sin grupp ger 4,00 i odds.

Svenskarna tror på Sverige och 80 % satsade på en svensk vinst mot Albanien och vi kommer nog att se samma inför Ungernmatchen. Sverige har dock en del att förbättra efter Albanien matchen och det skulle inte förvåna mig om vi även här får se mathen sluta oavgjort, så det kan vara värt att satsa på ett X och få 3,60 gånger pengarna. Säger Andreas Gillberg, Sverigechef Ladbrokes.

Aktuella odds:

Sverige - Ungern

1 - 1,44

X - 3,60

2 - 6,50

VM 2010 - Sydafrika 2010 - (Gruppvinnare - Grupp 1)

Portugal - 1,53

SVERIGE - 4,00

Danmark 5,50

Ungern 21,00

Albanien 101,00

Malta - 2501,00

Oddsinformation:

Andreas Gillberg, Ladbrokes Sverigechef, +46-8-4076445, +46-707608715, andreas.gillberg@ladbrokes.se

Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med 2583 vadslagningsbutiker och 14,000 anställda. Ladbrokes har dryga 2,5 miljoner registrerade kunder från 200 länder och säljer speltjänster på 12 språk.