GefleNöje AB

Sverigefinal för Miss World 2012

Pressmeddelande   •   Aug 01, 2013 08:47 CEST

Vi levererade tekniken och sydde på 36 timmar ihop en helhetslösning. - Berättar Johan Lindberg, GefleNöje.

"Den svenska finalen hölls för ovanlighetens skull inte i Stockholm utan i Gävle på fredagskvällen då 16 finalister samlades för en slutlig upp­görelse inför en kritisk (och länge oense) jury och en praktiskt taget fullsatt salong med många anhöriga." – Skriver Stefan Andersson, GD.se

Vi på GefleNöje arbetar med ljud, ljus, produktion och evenemang av alla de slag. Vi har utrustning för allt från stora konserter och evenemang till små talanläggningar och konferenser. Allt för att göra ditt arrangemang till en succé!

Om GefleNöje: Vi är företaget som älskar utmaningar och att jobba kreativt, både för oss själva och för våra kunder. På GefleNöje tror vi att den rätta kombinationen av hjärta och hjärna är det bästa verktyget för att kommunicera med våra kunders befintliga och nya målgrupper. Vi tror även att det är det bästa verktyget för att få kundens vision förverkligad.

Vi älskar teknik men förstår om ni har annat att tänka på. Genom att utgå ifrån era behov när vi väljer teknik får ni en lösning som kostar er mindre tid och pengar och som är lättare att underhålla och vidareutveckla.

GefleNöje – en engagerad partner
Vi ger våra uppdragsgivare optimala förutsättningar att nå ut till sin publik. Vår målsättning är att lämna tydliga avtryck och skapa en positiv känsla för såväl besökarna som arrangören av ett arrangemang, kalla det gärna vänskap eller kärlek.

Verksamhetens framgångsfaktorer är:
• Närhet till bred kompetens
• Förståelse för kundens affärer
• Proaktivt och affärsmässigt agerande
• Personligt engagemang och förtroende
• Fokus på kvalitet och professionalism
• Modern och välfungerande teknik

Ring oss så berättar vi mer!

För mer information: