Océ Svenska AB

Sveriges första Océ Arizona 350GT med vitt bläck installerad hos Ackert Reklam AB i Göteborg

Pressmeddelande   •   Apr 08, 2009 13:06 CEST

Océ installerar Sveriges första Arizona 350GT med vitt bläck hos Ackert Reklam AB i Göteborg. "Planprintern med vitt bläck ger oss många nya möjligheter att hjälpa våra kunder med högkvalitativa exponeringslösningar", säger Staffan Ackert, vd för Ackert Reklam.

Ackert Reklam är ett specialföretag för produktion av text, bild, dekor och utställningar med lokaler i Göteborg. Här tillverkas dekormaterial i alla former, allt från enkla kampanjdekorer för kortare tid till avancerade reflexdekorer på utryckningsfordon som ambulanser, brandbilar och polisbilar. Med den nya investeringen Arizona 350GT ökar möjligheterna till kreativitet.

"På en allt tuffare marknad gäller det att alltid ligga i framkant med den tekniska utrustningen. Planprintern med vitt bläck ger oss många nya möjligheter att hjälpa våra kunder", säger Staffan Ackert, vd Ackert Reklam.

Företagets filosofi har redan från starten 1982 varit att lösa sina kunders behov av högklassig visuell kommunikation på ett så kostnadseffektivt sätt som möjligt. Därför sker tillverkningen utan mellanhänder i egna lokaler i Göteborg.

Valet av Océ som leverantör var givet då Ackert reklam har goda erfarenheter av Océs leveranssäkerhet och servicenivå sedan tidigare.

Fakta om Océ Arizona 350 GT
• Uv-härdande bläck
• 4 färger + vitt
• Variabel droppstorlek
• Rullprinter

Vill du ha mer information?

Kontakta oss:
Berndt Svensson (Göteborg) tfn: 070-324 05 02
Bengt Bjälmén (Stockholm) tfn: 070-378 95 36
Stefan Nordin (Stockholm) tfn: 070-661 04 76
Ola Augustsson (Karlskrona) tfn: 070-667 04 06

Fakta om Ackert Reklam AB
Ackert Reklam är ett specialföretag för produktion av text, bild, dekor och utstäl­lningar i Göteborg. Läs mer på hemsidan >>