Freeport

Pressmeddelande   •   Okt 17, 2012 08:41 CEST

SVERIGES KANSKE STÖRSTA ACCESSOARBUTIK

Pressmeddelande den 17 oktober 2012

Mer än 500m2 med accessoarer tar plats inne på Freeport Outlet Center den 17 oktober 2012. Tillsammans med över 24st varumärken tornar Accessoarkompaniet upp sig för invigning.

”Vi vill att öppningen ska bli en del av vår historia och våra kunders minne, därför smygöppnar vi butiken redan den 17 oktober för våra kundmedlemar, leverantörer och anhöriga. Den officiella öppningen sker den 18 oktober.” Säger Per Wallentin, centrumchef.

Konceptet Accessoarkompaniet är i sig unikt då de välkända leverantörerna som är störst inom sin genre aldrig tidigare samlats under ett och samma tak. Några av de varumärkena som kommer finnas i sortimentet är: Atlas design, Boomerang, Clique, Diesel, Hogan, Jean Paul, John Galliano, Just Cavalli, Knucklehead, Lambretta, Mini, Mischa barton, Musubo, NN 07, Panos Emporio, RE:, Replay Roberto Cavalla, Saddler, Seger, Skullcandy, Speedo, Timberland och Tods.

”I början kommer det finnas gott om härliga öppningserbjudanden som tillgodoser de flestas behov. Även framöver kommer priserna vara långt under den nivå konsumenterna är vana vid. Prissättningen kommer generellt ligga mellan 30-70% av ordinarie pris i butiken.” Hälsar Johanna, butiksansvarig.

Freeport välkomnar Accessoarkompaniet till familjen.

För mer information kontakta:

Linda Ekman/Marknadskoordinator
linda@freeport.se
Freeport – En riktig outlet!

Alltid rätt märken. Alltid bättre priser. Freeport - En riktig outlet!