Pontus Karlsson

Sveriges nya topplista för skor

Pressmeddelande   •   Okt 14, 2012 16:48 CEST

Shoeshare.se är Sveriges nya topplista för skor. Att skor är en stor marknad i Sverige med jättar som Footway, Heppo, Zalando, Brandos, Nelly och många fler vet de flesta. Vi ska försöka ta dessa skojättar och bryta ner deras utbud av skor för att enkelt kunna presentera de hetaste produkterna på marknaden för alla er konsumenter där ute.

Vi tror att det finns ett stort behov från kunderna på den svenska marknaden att hitta skor som är moderiktiga i olika kategorier. På ShoeShare.se kommer vi därför hjälpa de svenska konsumenterna att hitta bra och moderiktiga produkter som är rankade på en 10 gradig skala efter vad vi anser om dessa produkter.

Namnet ShoeShare är valt eftersom att internetmarknaden idag blir allt mer social och att dela med sig riktigt snygga skor och produkter är en stor del av vardagen idag. Vi hjälper därför Sverige att dela med sig av snygga skor och sprida det som vi alla älskar, våra underbara skor.

Ha en fortsatt bra Söndag,
ShoeShare.se | Sveriges nya topplista för skor