Easyart

Skandinaviens ledande Konstshop i Ny kostym

Pressmeddelande   •   Sep 16, 2010 17:13 CEST

Idag sjösattes Easyarts mest omfattande och heltäckande omdesign av sajten sedan företaget startade 1999.

Du kommer att upptäcka att den nya sajten är betydligt enklare och trevligare att navigera. För att du lättare ska hitta din konst har vi skapat följande kategorisidor på vilka du finner inspirerande bilder, texter och länkar:

Tema - Utmärkt om du redan har en idé om var du ska hänga din tavla. Här finner du allt från abstrakt konst till barntavlor och filmaffischer. Inga teman eller genrer har utelämnats.

Konstnär - Föredrar du Picasso eller Warhol? Och visste du att Monets "Soluppgång" anses vara den första impressionistiska bilden i konsthistorien? Här finner du alla konstnärer A till Ö.

Produkttyp (konsttryck, posters, fotokonst, canvastavlor och litografier)  - Imponera på middagsgästerna med en Zorn på duk. Eller varför inte investera i en äkta litografi av Ulrica Hydman-Vallien. För dig som letar efter en särskild typ av tavla eller helt enkelt vill veta mer om dina alternativ.

Färg - Rött, brunt, blått... vilken färg är du? Skapa stämningar och omge dig av dina favoritfärger.

Bästsäljare - Vår topp 100 sida är lika träffsäker som hitlistan på P3.

Vi har även skapat en helt ny trendsida där du finner alla aktuella konsttrender, baserade på de senaste konst- och inredningsrapporterna från hela världen

När du söker på Easyart ger vi dig dessutom förslag om konst som vi tror att du skulle tycka om, baserat på de bilder du tidigare tittat på. I Mitt Galleri kan du enkelt skapa dina egna samlingar av inramad konst, spara dina favoritbilder för en annan dag och dela dem med dina vänner.

Välkommen att besöka nya Easyart.se

Easyart.se Nordens ledande konstshop på nätet där du kan välja bland över 100.000 fantastiska konsttryck, canvastavlor, affischer, fotografier och litografier. Du finner allt från klassiska verk av berömda konstnärer till de senaste trenderna. Företaget grundades 1999 av konstälskare med stor kunskap i historia och samtida konst som en online outlet för att göra konst överkomligt och tillgängligt för alla. Kontakta oss för mer information. Vi ställer gärna upp med högupplösta produktbilder och produktinformation.