Biglimo Events

Sveriges största limousin Biglimo visas på Eventdagarna i Göteborg 16-17 oktober

Pressmeddelande   •   Okt 11, 2012 15:54 CEST

Äntligen finns Biglimo för svenska event och privatmarknaden! Det har tagit lång tid att få möjlighet att åka en för 18 personer, rymlig, lyxig och svensk, för yrkestrafik, registrerad limousin. Den är uppseendeväckande och oroligt trevlig!

Biglimo Events driver affärsverksamhet med Biglimo. Vi utför Limousin tjänster för upp till 18 personer och hjälper till med marknadsföringsaktiviteter och event i samarbete med olika reklam och eventbolag med Biglimo som bas. Den folieras fördelaktigt för marknadsaktiviteter och fantasin sätter gränserna!.

Biglimo erbjuder möjligheter till genomslagskraftig varumärkes och produktpresentation med enormt uppskattad personbefordran för t.ex upplevelser vid events, bröllop och andra speciella tillfällen.

Vid marknadsföringsuppdrag samarbetar vi med olika reklamföretag och eventbolag som ser möjligheter med Biglimo i sina uppdrag gentemot sina kunder! Vi inriktar oss som limousin tjänsteföretag mot företagskunder och privatpersoner med krav på kvalitet och service.

Passa nu på att se denna unika H2 Hummer Limousin på mässan och prata med oss om vad vi själva eller tillsammans med er erbjuda gällande olika arrangemang och limousin transporter vid t.ex. bröllop, event och andra festligheter!

Se mer på www.biglimo.se

Vi inriktar oss som Limousin tjänsteföretag på företagskunder och besökare från andra länder med krav på kvalitet och service. Vid marknadsföringsuppdrag samarbetar vi med olika reklamföretag och eventbolag som ser möjligheter med Biglimo i sina uppdrag gentemot sina kunder!