eastandsthlm AB

Sveriges trevligaste motorforum blir grönt

Pressmeddelande   •   Jul 29, 2012 13:05 CEST

Då står det nya motorforumet klart och vi hoppas att fler upptäcker hur kul vi har på alive.se. Nu har vi tagit steget längre och gjort flera stora uppdateringar i både kod och design för att underlätta för våra användare och samtidigt så gick vi från den tidigare omdiskuterade färgen rosa och lanserade en ny layout som går i grönt.

alive.se är inte vilket motorforum som helst utan här har man lite roligare än på många andra forum och våra medlemmar håller god ton vilket bidrar till den fina stämmning. I de flesta forum som florerar på nätet så är tonen rå och många ser anonymiteten som en stor fördel, man kan vräka ur sig saker man inte behöver stå för. På alive strävar vi dock efter att alla ska hålla en god ton och än så länge så genomsyrar detta alla våra användare som är med och skapar den trevligaste platsen på internet i kategorin motorsajter, allt annat är ovälkommet då vår stösta passion i livet är att ha kul så avundsjukan får man lämna på hatthyllan.

I Sveriges skönaste digitala vardagsrum (alive.se) så har alla en plats, oavsett kön, ålder, ursprung eller ekonomisk status. Det är inte priset på dina leksaker som är betydande för om du får vara med eller inte, alla som har ett intresse för motordrivna ting har en plats på alive vare sig det handlar om en sportbil eller trehjuling adapterad med en gräsklipparmotor. 2011 hade alive.se även äran att kamma hem segern i kategorin "årets bästa motorforum" under en gala i Sveriges bilbyggar-huvudstad Trollhättan.

Välkommen in och ta en titt om er nyfikenhet är allt för stor.

eastandsthlm AB är ett bolag som främst bedriver fotografisk verksamhet, design och grafisk formgivining. Utöver detta så har vi ett brinnande intresse för vad som händer på Internet. Vi bedriver flera projekt online och ser dessa som verktyg för att stilla vår nyfikenhet och för att mätta vårt kunskapsbehov. För att vara ajour med vad som händer på internet 2012 krävs att man själv är där och upplever landskapet.