Nystedt Husky Tur & Natur

Swedish Welcome -kvalitetsäkrat pilotföretag sponsrar Musikhjälpen, weekend m helpension & hundspann med vårkänslor. Smålandstid när den är som bäst...

Pressmeddelande   •   Dec 13, 2013 02:44 CET

Upplev mer med Smålandstid.
Musikhjälpen har ingen missat och på lördag kommer liftar-Robert från P3 till glasburen och bjuder ut en auktion med bl.a. sig själv under en oförglömlig weekendupplevelse med Hundspann på Småländska och snorklingsäventyr.

En weekend i äkta smålandstid. Helpension på Sjöhaga pensionat, Nystedt Husky bjuder  på Hundspannsäventyr med våryra och snorkeläventyr bland flodpärlmusslor, abborrar och öringar med Rogers Lugna äventyr. Ett weekendpaket värt ca 14 000 kronor. Nu kan Sverige buda och hela summan går till Musikhjälpens insamling för flickors rätt att överleva sin graviditet.

Auktionen kan budas på redan nu och hittas här:

Nystedt Husky Tur & Natur - Nominerade till årets turitföretagare 2013, Jönköpings län

Företag, Grupper, Familj: Let a Dream Come True! Explore the Wild & Beauty of nature with Huskies.  Hundspann, Dog sledding, Eco Garden, SnoeShoeSafari