Swelle

SWELLE - eventföretaget för kvinnor!

Pressmeddelande   •   Feb 23, 2010 11:50 CET

SWELLE – eventföretaget där kvinnorna får ta plats!

Skapa nya förutsättningar för din vardag och karriär genom att låta dig inspireras. SWELLE erbjuder kvinnor möjligheten att träffas och nätverka på ett avspänt men organiserat sätt i spännande miljöer.

Konceptet är enkelt – SWELLE anordnar föreläsningar, mingel och diskussionskvällar för kvinnor som intresseras av aktuella ämnen inom karriär och livsstil. Tanken är att man ska inspireras av de olika ämnena som tas upp samtidigt som man träffas och faktiskt pratar med varandra. SWELLE bygger på inspirerande och aktuella föreläsare samtidigt som möjlighet till samtal och mingel genom ett avslappnat sätt ger nya kontakter. Kvinnorna erbjuds inte bara inspiration utan även en möjlighet till att vidga sitt nätverk och därmed skapa sig nya förutsättningar.

Nästa event äger rum den 10 mars på Nordic Light Hotel i Stockholm. Emma Phil delar med sig av tankar och tips på från sin nya bok Let go! Bli fri från ditt kontrollbehov.

Kom och låt dig inspireras!

Väl mött.

SWELLE

Vill du veta mer om kommande event eller ta del utav intressanta och aktuella debatter. Surfa då in på vår blogg http://swelle.blogspot.com eller läs på hemsidan www.swelle.se