Successful Online

Syns du inte, finns du inte. Se till att ditt företag, dina produkter och tjänster syns.

Pressmeddelande   •   Jan 27, 2016 10:48 CET

Även om du har en fantastisk produkt eller en perfekt tjänst så säljer de inte av sig själva. Om ingen vet om att din fina produkt finns, kommer den att ligga kvar på lagerhyllan. Det gäller att synas där dina kunder letar och det gäller att ha ett snyggt och förtroendeingivande material att visa upp. Marknadsföring är a och o för långsiktig och lyckad försäljning och för att skapa förtroende för dig och ditt företag.

Närvaro/annonsering i Sociala medier (Facebook, Linkedin, Google+, YouTube) är både effektiv och prisvärd marknadsföring. Att synas på så många ställen som möjligt stärker ditt varumärke och gör att dina kunder hittar dig lättare. Med annonsering via medier som Facebook och Google+ kan du på ett fantastiskt bra sätt rikta din information till dina idealkunder. Dessutom är närvaro i sociala medier väldigt bra för snabb och lättsam kommunikation. Helt enkelt ett lätt sätt att hålla kontakten med dina kunder.

Genom att presentera dina produkter, tjänster och ditt företaget ut mot redaktioner, reportrar och media, via ett nyhetsrum eller pressmeddelanden, skapas medvetenhet och uppmärksamhet kring just dina produkter och ditt företag. I ett nyhetsrum kan du även lägga upp och förse press med snygga högupplösta bilder som de enkelt kan ladda ner och använda i sina reportage eller tips om dig och ditt företag.

Du behöver inte göra något alls eller kunna något om marknadsföring, formgivning eller publicering. Du får hjälp med allt från idé till färdigt original inklusive annonsbokning & inlämning av material, tryckning och publicering av pressrelease eller bara den del du har behov av: skapa hemsida, annonsering, pressmeddelande, fotografering, copywriter etc.

Jag är en hel reklambyrå i en person; formgivare, originalare, webbdesigner, kommunikatör och projektledare. Du betalar bara för en persons arbete.

Läs mer på www.successfulonline.se. Där kan du även se exempel på hemsidormarknadsföring och fotografering.

Kontakta mig och berätta vad du behöver hjälp med!