Ekologiska T-shirts

T-shirts som muntrar upp.

Pressmeddelande   •   Feb 05, 2010 13:28 CET

Ta det lugnt vi ser ljuset i tunneln.

Tågen är försenade, snön rasar ner och det är kallt. Eftersom det är så eländigt ute känner vi att det är dags att göra en insats  för att muntra upp våra medmänniskor. Vad påminner mer om sommarens sköna värme än t-shirts?

- Mer t-shirts till folket som har glömt bort hur det är att ligga på en strand och sola eller sitta i en park på en filt och bara slappa.

Men det är viktigt att man handlar schysst också, ekologiska kläder bör det vara. Just därför är alla våra t-shirts ekologiska. Priset bör dessutom vara lågt så vi bjuder alla er stackare som pulsar fram genom snödrivorna på ett fint erbjudande.

Vi ger 15 % rabatt på beställningar från 300:-
Rabattkod: SNÖKAOS

Fri frakt!

Gäller till 28 februari

Välkommen in i värmen!

ONE TOO MANY T-SHIRTS är en ekologisk t-shirt butik på nätet. Här hittar du ekologiska kläder som representerar olika stilar som skate, surf, fashion och streetwear. Snygg design och hållbarhet i skön kombination. Vi vågar nog påstå att vi har det bästa utbudet av ekologiska t-shirts på nätet, ta en titt och bedöm själv!

Vi gillar miljövänliga och snygga t-shirts
Vi är noga när vi väljer ut vilka t-shirts vi ska sälja. Alla våra märken använder sig av ekologisk bomull och textilier som är certifierade av antingen SKAL, Oeko-Tex®, Control Union eller ECOCERT som garanterar giftfri produktion utan bekämpningsmedel.

Eftersom vi strävar mot att hålla en miljövänlig linje så långt det går skickas våra t-shirts i 100 % biologiskt nedbrytbara påsar.

Bra service och alltid fraktfritt
Vi svarar alltid på våra kunders frågor och hjälper till så gott vi kan. Undrar du något så är du självklart välkommen att kontakta oss. Det ska vara enkelt och roligt att handla t-shirts hos oss, därför har vi snabba leveranser och alltid fri frakt oavsett hur mycket eller lite du beställer!