Segway Adventure

Ta en Segway-tur på TUR-mässan 22-25 mars!

Pressmeddelande   •   Mar 14, 2012 00:17 CET

Nu är det klart! Segway Adventure kommer finnas på plats med 150 kvadratmeter stor TestTrack på årets TUR-mässa i Göteborg. Mässan går av stapeln 22-25 mars då vi finns på plats på Svenska Mässan i Göteborg.

För andra året är upplevelseföretaget Segway Adventure med på Skandinaviens största rese- och turistmässa. "Det är med stolthet vi kan erbjuda mässbesökarna en tur på vår TestTrack. Förra året var kön lång under allmänhetens dagar, lördag och söndag. Men även fackbesökarna fann Segway som ett nytt och kul inslag" säger Kenth Åkerman, grundare och Experience Manager på Segway Adventure.

"Mässans ledning tar nya spännande grepp i år och utvecklar både form och innehåll. Det är glädjande att vi får vara med i denna nydaning", fortsätter Kenth entusiastiskt. Du träffar våra eventansvariga och även flera av säsongens nya instruktörer vid vår 150 kvadratmeter stora TestTrack. Även vår nya maskot "Tiger" som fortfarande inte fått något namn finns med. Alla besökare som kommer till oss under mässans alla dagar, kan vara med i namntävlingen och tävla om rundturer och andra fina priser.

Givetvis kan du prova på att köra Segway på vår stora TestTrack. Vi finns i B-hallen, du kan inte missa oss!

Är du utställare eller besökare till TUR och sugen på en tur på stan under mässan? Är ni fler än 6 personer? Hör av dig med e-post till event@segwayadventure.se eller ring vår event manager på 072-325 92 20 så ser vi vad vi kan hitta på. Vi har även möjlighet att ordna auktoriserad göteborgs guide som följer med på turen (sve/eng). Segway Adventure är möjligheternas företag - Fun for Everyone.

Press och mediakontakt: Kenth Åkerman, Experience Manager och VD
kenth@segwayadventure.se eller 0705-29 21 80